Källbrink

Källbrinks IP

HAIS friidrottsskola

Ungdomar födda 2011-2018

Friidrottsskolan på Källbrink arrangeras vecka 25, 26, 27 och 28, dagarna är mellan klockan 09.30-15.00. Det finns möjlighet till tillval ”barnpassning” se info på Priser.

Friidrottsskolan är ett dagläger för barn och ungdomar födda år 2011-2018. Under en vecka får deltagarna en unik chans att prova på friidrottens olika grenar under ledning av våra engagerade ledare. Utöver friidrotten kommer vi vara på flera skogsäventyr. Vi är också noga med att göra plats för gemenskap och att skapa nya vänskapsrelationer i grupperna. Sista dagen på friidrottsskolan fyller vi med olika friidrottsinspirerade tävlingar och utmaningar samt medalj- och diplomutdelning till alla deltagare.

I samband med anmälan ombeds du som vårdnadshavare att ange specialkost/allergi, önskad storlek på t-shirt för deltagaren samt ev önskemål om att vara i samma grupp med en namngiven kompis. Observera att önskemål om grupptillhörighet hanteras utifrån anmälningsläge och att vi inte alltid kan uppnå dessa önskemål.
HAIS åberopar sig rätten att genomföra gruppindelning utifrån anmälningsläge i första hand och angivna önskemål i andra hand.

Frågor tas gärna emot på friidrottsskolan@huddingeais.se